Φόρμα Επιστροφής

    Το Geekers προσφέρει εγγύηση για τα προϊόντα του;

    Φυσικά! Ο σκοπός μας είναι να μείνεις 100% ικανοποιημένος από την εμπειρία αγοράς σου μέσω του geekers.gr. Τα προϊόντα μας έχουν επιλεχθεί και ελεγχθεί ένα προς ένα από έναν εξειδικευμένο ‘Geeker’ πριν από την κάθε αποστολή, ώστε να εξασφαλίσουμε ότι θα λάβεις αυτό ακριβώς που ζήτησες και χωρίς κάποιο πρόβλημα! Βέβαια ακόμα και μετά από τον πιο ενδελεχή έλεγχο, μερικές φορές υπάρχουν και αστοχίες. Εάν ανακαλύψεις κάποιο ελάττωμα στο προϊόν που έχεις πάρει από εμάς, παρακαλούμε θερμά να μας στείλεις ένα email με την περιγραφή και κάποια συνοδευτική φωτογραφία του ελαττώματος, στο rma@geekers.gr.

    Εφόσον επιθυμείς να επιστρέψεις το προϊόν (ή τα προϊόντα) παρακαλούμε θερμά να συμπληρώσεις την παραπάνω φόρμα με τα στοιχεία της αρχικής σου παραγγελίας. Η ημερομηνία παραλαβής φαίνεται από τον αριθμό του συνοδευτικού δελτίου ταχυμεταφοράς (voucher) που έχεις λάβει με την επιβεβαίωση της αποστολής σου από εμάς μέσω email. Εάν δεν γνωρίζεις αυτόν τον αριθμό, μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας για να σου τον ξαναστείλουμε.

    Κάποιες μικρές διευκρινίσεις:

    • Τα έξοδα αποστολής επιστροφής των προϊόντων, επιβαρύνουν το geekers. Η ασφαλής επιστροφή των προϊόντων είναι ευθύνη του πελάτη
    • Δυστυχώς, δεν μπορούν να γίνουν δεκτές επιστροφές προϊόντων που έχουν ανοιχθεί και χρησιμοποιηθεί όπως για παράδειγμα θήκες και μεμβράνες προστασίας.
    • Επιστροφές, χωρίς προηγούμενη αίτηση μέσω της παραπάνω φόρμας και την ανάλογη έγκριση από πλευράς του geekers.gr, δεν θα γίνονται δεκτές

    Για όλες τις άλλες περιπτώσεις το geekers.gr εγγυάται ότι θα κάνει δεκτές όλες τις επιστροφές ακόμα και για πλήρως λειτουργικά προϊόντα χωρίς καμία υποχρέωση από τον πελάτη για περαιτέρω εξηγήσεις. Οι επιστροφές που εγκρίνονται, θα αποζημιώνονται στην αρχική μέθοδο πληρωμής τους. Αν η αγορά σου έχει γίνει με πιστωτική / χρεωστική κάρτα ή τραπεζική κατάθεση, υπάρχει περίπτωση να υπάρξει καθυστέρηση επιστροφής χρημάτων από την πλευρά της τράπεζάς σου για κάποιες ημέρες και το ίδιο ισχύει και για τις πληρωμές μέσω Paypal.

    Ο κάθε πελάτης είναι για εμάς ένας VIP πελάτης. Σε περίπτωση που δεν καταφέραμε να σε αφήσουμε ικανοποιημένο στο 100%, παρακαλούμε όπως επικοινωνήσεις μαζί μας και θα κάνουμε ότι περνάει από το χέρι μας να επιλύσουμε το όποιο πιθανό πρόβλημα!

    Main Menu

    ×